پدرم اصلا حالش خوب نیست ( ختم صلوات )

سلام دوستان 

پدرم بیمارستان هست و امید ما فقط خداست 

هر کسی هر چقدر میتونه صلوات بفرسته اعلام کنه اینجا یا وبلاگ اصلیم که توی پیوندهام هم هست اعلام کنه 

خدا خیرتون بده ، ان شاء الله هیچ وقت غم سراغ تون نیاد 

التماس دعای شدید 

http://doshize.blog.ir

MARYAM MARIANA ۸ لایک
donya bekam

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

مرسی 

اینجا وبلاگ اصلیم نیست 
http://doshize.blog.ir 

chefft.blog.ir 💞💕

ان شاالله الله که سلامتیشونو بدست بیارن

مرسی 

حامد سپهر

الهم اشف کل مریض

ممنونم از دعای خوبتون 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام
آدرس قبلی من http://doshize.blog.ir بود که متاسفانه ۸ شهریور سال ۹۸ صفحه ی ورود به بیان با اتصال شما خصوصی نیست مواجه شد و این منوال تا روز یکشنبه ادامه داشت صبح روز دوشنبه تصمیم گرفتم مرور گر crome را حذف و مجددا نصب کنم به امید اینکه با حذف مرورگر مجددا رمز و نام کاربریم ثبت شده هست و با نصب مجدد قطعا به پنل وبلاگم دسترسی خواهم داشت اما متاسفانه بیان باز شد اما دیگر از رمز و نام کاربری خبری نبود فورا به دو تن از دوستان بیانی اطلاع دادم و یکی از آن ها گفت که به بیان اطلاع داده و من چندین بار به بیان درخواست ارسال نام کاربری و رمزم را کردم که به این ایمیلم بفرستید اما خبری نشد ، از گزینه ی فراموشی رمز استفاده کردم و برای ایمیل فعلیم نام کاربری و رمزی را که قبلا ساخته بودم و بایکوت بود فرستاد و من ناچار شدم با دنیایی از خاطره و تجربه با وبلاگ پیشین وداع کنم و به وبلاگی جدید با تفاوت یک h بیایم
آخرین نظرات
محبوب ترین مطالب
تـک ســوار ســیــاهــی هــا
پدرم اصلا حالش خوب نیست ( ختم صلوات )
کـلـاه عـزت و تــمـدن
من به وبلاگ قبلی خودم برگشتما
پربیننده ترین مطالب
کـلـاه عـزت و تــمـدن
تـک ســوار ســیــاهــی هــا
پدرم اصلا حالش خوب نیست ( ختم صلوات )
من به وبلاگ قبلی خودم برگشتما
مطالب پر بحث تر
تـک ســوار ســیــاهــی هــا
کـلـاه عـزت و تــمـدن
پدرم اصلا حالش خوب نیست ( ختم صلوات )
من به وبلاگ قبلی خودم برگشتما
آرشیو مطالب
پیوند ها
وبلاگ اصلیم
💜 بـهـار ۱۹۹۹ 💜
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان